Bliv den kunderne husker

Home / Foredrag / Bliv den kunderne husker
“Dette foredrag uddanner i at skabe den gode oplevelse,
så den bliver unik, venlig og opmærksom”

Dette foredrag er til dig, der vil trænes i at være den opmærksomme og relationsskabende vært eller deltager på møder, receptioner, forretningsmiddage, forretningsrejser mm. Der gøres op med reglementer og sure pligter, og kigger i stedet på et værtskab, der huskes af kunder og kollegaer, og danner grundlag for en fælles begrebsramme.

Medarbejderne bliver helt tryg ved rollen som vært eller vigtig gæst ved kunde- og klientarrangementer. Dette foredrag uddanner i at skabe den gode oplevelse så den bliver unik, venlig og opmærksom. Medarbejderne får motivation, værktøjer og inspiration til hvordan de med deres egen unikke stil kan ”optræde” professionelt, personligt og autentisk. Dette foredrag motiverer medarbejderen til, i fora hvor det at være imødekommende og yde nærværende kommunikation er en forudsætning for succes, at bedrive det gode værtskab.

Foredraget giver gode redskaber til at gøre tingene, der relaterer sig til værtskab, anderledes, og giver gode ideer til udøvelsen af det gode værtskab i en profession som vært og vigtig gæst. Dette foredrag synliggør endvidere vigtigheden i at alle i virksomheden har fokus på værtskabet i dagligdagen så det, over tid, bliver en måde at tænke og arbejde på.

Se eksempel på præsentation her

 

Smagsprøve af et foredrag med Soulaima Gourani

 

 

 

Booking

Ønsker I at booke et konkret foredrag eller en kombination af flere temaer skræddersyet til jeres behov, tag da venligst kontakt til Soulaima Gourani på kd.am1511081012ialuo1511081012s@gs1511081012

Formlen til højre på denne side kan ligeledes benyttes til at lave en forespørgsel på Soulaima.

Testimonials

“Det var rigtigt spændende at have dig på besøg! Vi brugte noget tid efterfølgende på at diskutere hvad og hvordan hver enkelt ville anvende/inspirere sig i sit arbejde.”
Patrick Sorrentino
Peak Consulting Group


“Tak for et fantastisk foredrag i går. Din energi, passion, faglighed og personlige historie gjorde hvert et sekund levende. Og mine it-kvinder var så glade bagefter. De ville bare gerne have haft mere. Fra 1 til 5 fik du 5 for viden om emnet samt evnen til af fremlægge.”
Lulu Pedersen
Kampagnekonsulent PROSA


“Takk for sist og tusen takk for et fantastisk foredrag! Du er et fyrverkeri man sjelden møter! Vi ble alle meget inspirert og jeg har selvsagt skrytt av deg videre”
Heidi Must
Sortiment- og markedssjef Libris


“Jeg må bare sige – om nogen så har du så absolut x-factor. Dine budskaber sad bare lige i skabet – og tog Infomedia med storm. Helt suverænt”
Tim Wolff Jacobsen
CEO/Administrerende direktør Infomedia A/S


“Tak for en inspirerende dag i Vejle. Hvad skal jeg skrive, at jeg godt kan lide letheden i din performance og i dine billeder. Eller kombinationen af struktur og softness. Tak”
Lissi Westergaard Christensen

Kontakt

Send os en mail og vi vender tilbage hurtigst muligt.

Start typing and press Enter to search