Gør kunder til fans

Home / Foredrag / Gør kunder til fans
“Dette foredrag har fokus på kunder, service og personlige relationer med kunderne”

 


 

Hvad synes I egentligt om jeres kunder?

Dette foredrag hjælper din organisation til at se på kunderne med helt nye øjne. Alle involverede får ved selvsyn at se hvor meget deres personlige engagement i kunden betyder for virksomhedens samlede succes. Ønsker I  at motivere jeres medarbejdere til at indgå endnu tættere og mere langvarige relationer med henblik på at skabe langsigtede relationer med øget salg til følge? Dette foredrag har fokus på kunder, service og personlige relationer med kunderne. Hvad synes I egentligt om jeres kunder når alt kommer til alt? Vi har observeret at i de organisationer, hvor det er blevet OK at tale nedsættende om kunden bag kundens ryg, udvikler det sig som en giftig gas til hele organisationen.

Flere virksomheder indrømmer faktisk at verden ville være et bedre sted hvis for fanden da bare de skøre kunder ikke var der! Flere nævner ligefrem at de betragter kunderne som dumme fjolser, og det kan da godt være, at I har lært at sige de rigtige ting i telefonen, bag skranken, i brevene osv., Men det ændrer ikke på, at hvis det er OK at tale dårligt om kunderne bag deres ryg, ender det en dag med, at kunden ser, hører eller mærker jeres holdning til dem. Foredraget får jer til at tænke over jeres kundekultur.

Flere organisationer i udlandet har valgt at droppe ordet kunde og erstattet det med medlemmer, fans eller sågar med begrebet kollegaer. Det der sker er, at kulturen tilpasser sig, og kan i mange tilfælde betyde at kunden får en bedre service, fordi den mentale indstilling er anderledes når man f.eks. siger fan frem for klient. Ville du selv blive fan af din egen virksomhed, hvis du var udefra? Så spørgsmålet er om din virksomhed er parat til at få en fanklub?

Book dette foredrag og få en sjov og tankevækkende time, som ændrer jeres mentale indstilling til kunder for altid!

“Activate your fans, don’t just collect them like baseball cards”
– Jay Baer, Convince & Convert

 

Booking

Ønsker I at booke et konkret foredrag eller en kombination af flere temaer skræddersyet til jeres behov, tag da venligst kontakt til Soulaima Gourani på sg@soulaima.dk

Formlen til højre på denne side kan ligeledes benyttes til at lave en forespørgsel på Soulaima.

 

Læs også

Soulaimas blog på Amino: Er dine kunder fans eller fjolser?

The Serviceindustry of Tomorrow


The Government Summit for the United Arab Emirates, 30th April 2013
Soulaima Gourani was invited to The Government Summit for the United Arab Emirates i February 2013 to talk about the future of the serviceindustry and how to improve customer satisfaction. This video is her main points and insights. Watch clip here.

Scouting and Guiding in a digital age


WLDP, 22nd February 2013
Soulaima Gourani discusses social media, how to reach young people, and create movements. Watch clip here.

 

Testimonials

“Soulaima har leveret et indlæg med kant og god energi, som i høj grad har bidraget til at skabe en god konference.”

Jens Kristian Jørgensen
Fagleder innovation og produktivitet, Dansk Industri

“Soulaima, it was a pleasure meeting you last Friday!  Your part of the program was very inspiring and we have received only positive comments from the audience. Thanks for contributing to the success!

Anna Wranne
Head of People Development, Roschier

“Thank you so much for speaking at our event!

When I heard you in Stockholm I just felt I wanted to find an opportunity to engage you to one of our corporate events.
I was sure that the audience would love to hear you speak, but I have to admit that I was a bit unsure of if the subject would fit with the other topics for the event.
Therefore it was to wonderful to hear that ALL the speakers during day 2 referred to things that YOU had said during day 1. You were so spot on!
Thank you very much!”
Annica Rasch
Business Development Manager Formable, BillerudKorsnäs AB


“Tak for et meget inspirerende oplæg! Cheferne er glade, virksomhederne er glade og jobcenter folket er glade – så det kunne ikke være bedre (for mig).
Indrømmet, jeg var en smule nervøs, da jeg hyrede dig til at komme og holde oplæg i Jantelovens Højborg, Esbjerg. Mange har nok sagt det til dig før, men jeg er ret imponeret over din nærvær og tilstedeværelse i mødet med mennesker. Ret imponerende, at du kan tale til så mange målgrupper på engang. Godt nok er du selvfed, men det er jo ikke fordi, du ikke har noget at have det i… Jeg er bare glad for, at du tog turen til Esbjerg.”
Jens Jørgen Bjerg
Projektkonsulent, Det Lokale Beskæftigelsesråd for Esbjerg og Fanø Kommuner


“Herligt med dit “wake up” indlæg for de tunge drenge :-)! Det var super inspirerende – masser af knald på…. og jeg har kun hørt positive tilbagemeldinger…”
Helle Grevy Gotfredsen
Bygma Gruppen A/S


“Ja – jeg får lyst til at sige Soulaima Soulaima Soulaima – hvor er du da fantastisk og dejlig. Tak for sidst, du gav os alle en helt uforglemmelig oplevelse. Vi er helt ”høje” af begejstring efter Kick Off – du er ubetinget et af de mest inspirerende og spændende mennesker vi har mødt – og bedst af alt på den søde og ”fede” måde. Jeg er efterfølgende blev bombarderet med Sms’er og mails fra begejstrede piger – De var alle helt vilde med dig og følte virkelig at de fik noget med hjem. Noget de kunne bruge privat, daglig job og ikke mindst i MILK regi. Du har virkelig fået nogle nye fans som følger dig både på TV og radio”
Mads Peter Houlberg
CEO, MILK Copenhagen ApS


“Fantastisk foredrag og en rigtig god start på vores dag. Det blev en dag som vi alle vil huske i lang tid og det blev en dag som vil sætte nye værdier og perspektiver for vores arbejde til glæde os selv og vores brugere “fans”
Nina Andersen
Vordingborg Kommune


“It was indeed a great pleasure meeting you in person and having you in the Summit.
I hope you have enjoyed your stay here in Dubai
We certainly will stay in touch for future cooperation.. we would love to see you here again.”
Lara Vahe Demirjian
Advisor, Government Services Improvement – Dubai

Kontakt

Send os en mail og vi vender tilbage hurtigst muligt.

Start typing and press Enter to search