Rådgivning

Home / Rådgivning

Har du eller din virksomhed brug for rådgivning eller sparring, se da her hvad I kan forvente af et samarbejde med Soulaima Gourani:

Soulaima tilbyder både virksomhedsrådgivning og 1:1 sparring. Se mere om de respektive emner under en de to undermenuer.Soulaima har fokus på 3 kerne områder. Hun hjælper virksomheder med at:

  • Få loyale kunder der køber igen og igen og anbefaler til andre.
  • Kortlægge, pleje og udvide dine relationer med vigtige samarbejdspartnere.
  • Få motiverede, dedikerede, samarbejdsvillige og forandringsvillige medarbejdere i din virksomhed.

 

Et rådgivningsforløb vil…

Designes individuelt til virksomheden og omfatter som regel hele ledelses-gruppen. Rådgivningsforløbet kan fokusere på strategiske, taktiske eller operationelle problem-stillinger i virksomheden.

Et typisk rådgivningsforløb varer 3-12 måneder, mens intensiteten og omfanget varierer fra kunde til kunde og fra behov til behov. Et forløb kan struktureres på følgende måde:

1. skridt: Indledende møde med ledelsen. På mødet drøftes virksomhedens aktuelle problem-stillinger holdt op imod strategi, vision, værdier og ressourcer. Denne indsamling af viden og indsigt munder ud i en indledende rapport udarbejdet af Soulaima Gourani, hvor uudnyttede potentialer skitseres og der anvises en foreløbig handlingsplan, som kan realisere disse.

2. skridt: Der aftales en møderække med enkeltinterview med ledelsen og andre relevante nøglemedarbejdere. Samtidig foretager Soulaima Gourani en analyse af virksomheden på baggrund af field research, observationer og direkte dialog med kunder, leverandører og samarbejdspartnere samt internt med relevante afdelinger (f.eks. salg, kundeservice, marketing/kommunikation, udvik-ling). Efter denne del af processen udarbejdes et helhedsbillede med fokus på de faktorer, der er skyld i f.eks. den økonomiske afmatning, faldende kundetilfredshed, manglende vækst, salg eller samarbejde internt.

3. skridt: Nu operationaliseres de nye informationer og transformeres til forretningsorienterede, klare, forståelige strategier og til taktiske overvejelser for derved at blive til konkrete handlinger. De drøftes på workshops med bestyrelsen, ledelsen og relevante medarbejdere. Dette sker som en kombination af teammøder, undervisning og én-til-én-sparring.

4. skridt: Løbende evaluering, justering og opfølgning, der sikrer, at alle stadig er motiverede og passionerede omkring den nye adfærd og følger strategien. Dette skræddersyes, så det passer til virksomhedens energi- og ambitionsniveau.

Al rådgivning er baseret på gensidig tillid og absolut fortrolighed.

 

Kontakt

Send os en mail og vi vender tilbage hurtigst muligt.

Start typing and press Enter to search