Kundeinvolvering

Home / Rådgivning / Virksomhedsrådgivning / Kundeinvolvering
“Har virksomheden ambitioner om at komme tættere ind på livet af jeres kunder?”

Har virksomheden ambitioner om at komme tættere ind på livet af jeres kunder? Har I behov for at få deres meninger at høre, samt at få forslag til hvordan I kan blive endnu mere relevante overfor jeres målgrupper? Løsningen kan være at oprette et kundepanel som udfordrer jer på jeres:

  • Produkter
  • Ydelser
  • Planlagte aktiviteter
  • Planlagt eller igangværende marketingkampagner

Løsningen kan være oprettelsen af et såkaldt ”kunde advisory board”. Dette er en gruppe nøje udvalgte mennesker, der vejleder og rådgiver virksomheden i bestemte situationer. Visionen bag et ”kunde advisory board”. Er at I ønsker at høre jeres kunders mening, så I kan gøre jeres kunder loyale, så de anbefaler jer til andre.

Sammensætning af ”kunde advisory board”

Et advisory board sammensættes ud fra ønsket om at styrke virksomhedens jeres position – herunder at støtte jer med ny viden og kompetencer. Ydelsen varierer fra virksomhed til virksomhed alt efter jeres behov nu og i fremtiden. Umiddelbar forslag til samarbejde kan se således ud:

  • Analyse af virksomhedens behov – ca. 1 dag
  • Forslag til medlemmer af ”kunde advisory board” – varierer
  • Design af advisory board møder – ca. 1 dag
  • Drift og facilitering af advisory board møder – varierer
  • Rapportering – ca. 4 timer
  • Evaluering – ca. 2 timer
  • Konkret anvendelse af data herunder implementering – aftal tilbud

 

Booking

Kontakt til Soulaima på sg@soulaima.dk for yderligere indsigt i konceptet og en snak om anvendelsesmulighederne og udbyttet for din virksomhed.

Formlen til højre eller nederst på denne side kan ligeledes benyttes til at kontakte Soulaima.

 

Læs også

Soulaima’s nyhedsbrev med titlen: “Crowdsourcing – Drømmer du om at kunderne gør arbejdet?” Mange virksomheder lukker af for hjælpe udefra og sidder i deres ”mørkekammer” og udvikler produkter og serviceydelser. Og når dagen kommer hvor de lancerer deres produkt, så kan de ikke forstå at kunderne ikke står i kø for at købe det. Læs årsagen og Soulaima Gouran’s bud på hvordan du får skabt en hype, en movement omkring dine varer og ydelser.

Kontakt

Send os en mail og vi vender tilbage hurtigst muligt.

Start typing and press Enter to search