Servicestrategi

“Få ny udfordrende viden og konkrete forslag til hvordan I kan udvikle
og implementere en servicestrategi”

Den for jer rigtige servicestrategi udvikles i overensstemmelse med jeres ønskede resultater nu og på længere sigt. Service er kernen i den samlede emotionelle oplevelse kunder og samarbejdspartnere får, når de interagerer med jer. Vi måler jeres emotionelle kvotient, og udarbejder den optimale servicestrategi.

Arbejdet involverer ledergruppen, og alle kundevendte funktioner. Hver eneste medarbejder får sit ansvarsområde og rolle belyst, således alle bliver klar over hvilken rolle vedkommende har i sammenspillet med kunder og samarbejdspartnere. Strategisk, taktisk og operationelt introduceres virksomheden for 2012- 2020 tendenser som bygger på anerkendte metoder, innovation, tidsånd, og begreber som 70/30 reglen, 12 meter, og 7 personers reglen. Ydelsen kan suppleres med Mystery Service Shopping.

Servicestrategien indeholder design, analyse, implementering og forankring af:

  • Loyalitetsstrategi
  • Jubilærumsstrategi
  • 3x TAK strategi
  • Måling af emotionel kvotient
  • Livscyklus marketing
  • Relationsstrategi
  • Kritiske-kunder-strategi

 

Læs også

Soulaimas Blog på LinkedIn:
God Service – dyr service?  Om at designe en servicestrategi for en af Danmarks største virksomheder.
Derfor læser jeres kunder ikke brevene! Hvordan kommunikerer du (ikke) med dine kunder?

Booking

Ønsker I at booke et konkret rådgivningsforløb eller en kombination af flere temaer skræddersyet til jeres behov, tag da venligst kontakt til Soulaima på sg@soulaima.dk
Formularen til højre eller nederst på denne side kan ligeledes benyttes til at kontakte Soulaima.

Testimonials

“Vi var så glade for jeres input, som var meget brugbare og konstruktive. Vi lærte meget.”
Maria Schmahr
Kommunikationskonsulent, Alm Brand

Kontakt

Send os en mail og vi vender tilbage hurtigst muligt.

Start typing and press Enter to search